2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين

زمان پخش سریال طنز صفر بیست و یک اعلام شد + عکس و تیزر

مجموعه تلویزیونی طنز «صفر بیست و یک» به کارگردانی سید جواد رضویان و سیامک انصاری ساخته و آماده پخش شده است.

به گزارش هنرنوشت، مجموعه تلویزیونی «صفر بیست و یک» به کارگردانی سید جواد رضویان و سیامک انصاری ساخته شده و هم اکنون آماده پخش است.
 
 
اولین قسمت مجموعه تلویزیونی «صفر بیست و یک» امشب (۵ آبان) از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

 


 

فیلمبرداری فصل اول سریال «صفر بیست و یک» از اواخر خرداد در تهران آغاز شد و اواخر مهرماه به پایان رسید. فصل اول این مجموعه تلویزیونی در ۲۵ قسمت برای پخش از شبکه سوم سیما ساخته شده است.

 

 

سریال طنز صفر بیست و یک، درباره دو باجناق است که جواد رضویان و سیامک انصاری این دو نقش را بازی می کنند. این باجناق ها در شهرداری کار می کنند و گاهی درگیر نیوجرسی می شوند. یعنی باید سراغ مکانی بروند تا بلوک های سیمانی را برای عدم ورود بگذارند. به همین دلیل هم نام اولیه سریال، نیوجرسی بود. البته قرار نیست داستان فقط بر این محور بچرخد، بلکه بخشی از قصه مجموعه صفر بیست و یک به اتفاقات زندگی خانوادگی این دو باجناق می پردازد.

 

 

سیامک انصاری، سید جواد رضویان، امیرحسین رستمی، نگار عابدی، سیاوش طهمورث، سروش جمشیدی، رویا میرعلمی، علیرضا استادی، آزیتا ترکاشوند، مریم شیرازی، افشین آقایی، پادینا کیانی، رابعه اسکویی، اتابک نادری، محمدرضا خسروی، علی غلامی، میلادکیانی و مهبد بیور در این سریال ایفای نقش می کنند.

 

بیشتر بخوانید:

 بازیگر سریال جدید «021»، مریم شیرازی کیست؟

 

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.