2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين

ریحانه پارسا ایران را ترک کرد / تایید سام درخشانی + فایل صوتی

ریحانه پارسا یکی از پرحاشیه‌ترین بازیگران ایران در سال‌های اخیر برای مدتی نامعلوم ایران را ترک کرد و خبرها از قصد مهاجرت او حکایت دارند.

به گزارش هنرنوشت،  ریحانه پارسا بازیگر پرحاشیه سینمای ایران خبری را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که نشان می دهد در حال حاضر در خارج از کشور به سر می برد و تا حدودی شایعاتی مبنی بر مهاجرت او را تایید می کند.

پارسا در صفحه خود خبری را با این مضمون بازنشر کرده است: 

 

« ریحانه پارسا، بازیگر ۲۱ ساله سریال « پدر » و  فیلم « خوب بد جلف ۲ »  که سال گذشته فیلم کوتاه « شب » را نیز کارگردانی کرده بود، برای مشارکت در ساخت فیلم « زمان» از ایران مهاجرت کرد.

 

طرح ساخت این فیلم که از ۲ سال پیش توسط پارسا (بر اساس تجربیاتی از زندگی شخص‌اش) به نگارش درآمده بود، در حال حاضر به مرحله پیش‌تولید رسیده و به زودی در خارج از ایران مقابل دوربین خواهد رفت.

 

پارسا به عنوان بازیگر در فیلم «زمان» حضور نخواهد داشت و برای ساخت این فیلم لوکیشن‌ها بازسازی می‌شوند و تعدادی از بازیگران ایرانی در آن ایفای نقش خواهند کرد. »

 

 

 

سام درخشانی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون در یک گفت و گوی تلفنی درباره تصمیم تازه ریحانه پارسا بیان کرد: ریحانه پارسا در حال حاضر در کشور همسایه  زندگی می کند، او در تصمیمی که به یکباره گرفت، ما و خانواده خود را غافلگیر کرد، در تماس تلفنی که با او داشتم متوجه شدم که از بازیگری مایوس شده است، من به او توصیه کردم که پل های پشت سر خود را خراب نکند، تا دوباره به کشور بازگردد، البته او هنوز تصمیم قطعی نگرفته است.

 

گفتگوی سام درخشانی را در این باره می توانید در فایل صوتی بالای صفحه بشنوید.

 

ریحانه پارسا  برای نخستین بار در سریال تلویزیونی « پدر » دیده شد که در سال 97 از شبکه دو سیما پخش شد. او بعد از بازی در این سریال، تصاویر متفاوتی را از نوع پوشش  خود  در فضای مجازی منتشر کرد که با واکنش های بسیاری روبرو شد.

 

این بازیگر جوان و پرحاشیه،  در اسفند 1398 با مهدی کوشکی بازیگر و کارگردان تئاتر ازدواج کرد که اختلاف سنی بسیار زیاد آنها و شیوه اعلام خبر ازدواج شان در فضای مجازی بر حواشی پیرامون این دو بازیگر اضافه کرد و پس از آن عکس های دونفره و عاشقانه آنها در فضای مجازی و به ویژه اظهار نظر متفاوت و عجیب  آنها درباره موضوع حق طلاق زنان، آنها را به پرحاشیه ترین بازیگران ایران تبدیل کرد.

 

اما هنوز چند ماه از ازدواج آنها نگذشته بود که یکباره همه عکس های دونفره و عاشقانه آنها از صفحات اینستاگرام این زوج حذف شدند و چند ساعت بعد از آن نیز   ریحانه پارسا با انتشار ویدیویی در صفحه خود از همه مردم ایران اعلام کرد که حالش خوب است و برای آقای کوشکی هم آرزوی سلامتی کرد و به این ترتیب این ویدیو، مهر تاییدی بر شایعه جدایی و طلاق این دو بازیگر بود.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.