2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
ابراز پشیمانی سعید راد از بازی در سریال « دل » / واکنش تند یکتا ناصر و همسرش

ابراز پشیمانی سعید راد از بازی در سریال « دل » / واکنش تند یکتا ناصر و همسرش

منوچهر هادی، کارگردان و یکتا ناصر، بازیگر سریال « دل » به اظهارات انتقادآمیز سعید راد درباره این سریال واکنش نشان دادند.

به گزارش هنرنوشت، سعید راد یکی از بازیگران سریال « دل » به کارگردانی منوچهر هادی است که به تازگی در یک برنامه رادیویی در رادیو تهران از حضور در این سریال ابزار پشیمانی کرده و از  انتخاب نامناسب بازیگران سریال و افزایش قسمت‌های آن با اهداف تجاری انتقاد کرده است.

 

 

سعید راد در این برنامه رادیویی گفت: این کار راضی‌کننده نبود. چون سناریو را کامل نخوانده بودم و پنج صفحه، ۱۰ صفحه در اختیار من قرار می‌دادند. حتی زمانی موردی پیش آمد به من گفتند سناریو را می‌خواندی!»

 

او در ادامه توضیح داد که به دلیل تعهد اخلاقی از بازی در سریال انصراف نداده است.

سعید راد همچنین از انتخاب اشتباه حامد بهداد و ساره بیات برای ایفای نقش «آرش» و «رستا» انتقاد کرده و گفته است: «چهره حامد بهداد و ساره بیات برای این طور نقش‌ها ساخته نشده‌اند. چون آن‌قدر افسرده، غم‌بار و سن بالا هستند.»

او در بخش پایانی صحبت‌های خود نیز نسبت به افزایش تعداد قسمت‌های سریال با اهداف تجاری انتقاد کرد و گفت:  «اوایل قدری خواستم با طرح و اصول خودم پیش بروم، اما دیدم فضا این طوری نیست. می‌خواهند زود بگیرند و تمام کنند؛ ۲۰ قسمت را ۳۰ قسمت و ۳۰ قسمت را ۴۰ قسمت کنند و حتی اگر یک مقدار جا داشت ۵۰ قسمت هم سریال را درمی‌آورند. چون مردم مهم نیستند و می‌خواهند تجارت کنند.»

 

منوچهر هادی کارگردان سریال « دل » نیز در واکنش به انتقادات سعید راد در صفحه شخصی در اینستاگرام چنین نوشت:  « سعید راد عزیز. خودت دوست داری بچه‌ها سعید جون صدات کنن. سعید جون اگر به هر دلیلی این همکاری به سلیقه شما خوش نیامده و خاطر زیبای شما را آزرده، من تمام‌قد به احترام شما، مهربانی‌هایت و سابقه درخشانت در حوزه بازیگری می‌ایستم و فقط به خاطرات خوبی که در پشت صحنه با شما داشتم فکر می‌کنم.

هر نقدی به سریال « دل » و بازی شما هست اشکال من است و این را می‌پذیرم. با تمام وجودم و همه تلاشم سریال « دل » را ساخته‌ام و پای کارم چه خوب چه بد ایستاده‌ام. از همه کسانی که به هر دلیلی با سریال « دل » ارتباط برقرار نکردند هم عذر خواهی می‌کنم.»

 

اما یکتا ناصر یکی دیگر از بازیگران سریال « دل » که همسر کارگردان این اثر منوجهر هادی است، واکنش تندی به اظهارات سعید راد نشان داده و در صفحه اینستاگرام خود خطاب به همسرش منوچهر هادی  نوشته است: « عزیزم در این دوران خیلی از آدم ها  یاد گرفتن که تعریف ها رو مال خودشان کنند و انتقادات را به دیگران حواله بدهند.حقا که جایگاه بلند تو تحسین برانگیز است و وسوسه رسیدن به آن، برای بعضی حسادت را جایز می کند. می دانم که حرفهای نابجا را به دل نمی گیری و می دانم نادرند کسانی که اینقدر خالصانه برای کارشان زحمت می کشند و جواب دشمنان و کینه توزانشان را هم با مهربانی می دهند. برقرار باش. »

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.