2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
تغییر نظر وزیر آموزش و پرورش/ حضور دانش‌آموزان در مدارس الزامی نیست

تغییر نظر وزیر آموزش و پرورش/ حضور دانش‌آموزان در مدارس الزامی نیست

وزیر آموزش و پرورش گفت: با توجه به بررسی‌های انجام شده تصمیم بر این شد که حضور دانش‌آموزان در مدارس الزامی نباشد.

به گزارش هنرنوشت، محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش گفت: ما موظفیم خدمات آموزشی را به همه دانش‌آموزان ارائه کنیم و تدابیر لازم اندیشیده شده است و امکان آموزش حضوری، آموزش تلویزیونی و آموزش از طریق سامانه شاد را فراهم کرده‌ایم.

 

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: از نظر ما اولویت با آموزش حضوری است و ما توصیه آموزش حضوری داریم چون در مدرسه تقویت آموزش ذهنی و روانی دانش‌آموزان را داریم و آموزش شکل بهتری می‌گیرد.

 

وی تاکید کرد: دانش‌آموزان باید یکی از ۲ روش حضوری یا مجازی را انتخاب و به مدرسه اعلام کنند.

 

وزیر آموزش و پرورش گفت: در شیوه‌نامه وزارت بهداشت نیز آمده است دانش‌آموزانی که در مدارس حضور می‌یابند، ساعات کوتاهی در مدرسه خواهند بود و بنابراین باید بخشی از آموزش‌های آنها نیز به صورت غیرحضوری انجام شود.

 

وی تاکید کرد: گزارشی از ابتلای دانش‌آموزان به ویروس کرونا (کووید-۱۹) در چند روز گذشته در مدارس نداشته‌ایم ولی ما به نگرانی خانواده‌ها احترام می‌گذاریم و آنها مختار هستند که آموزش حضوری یا غیرحضوری را انتخاب کنند.

 

 حاجی‌میرزایی یادآور شد: آمارهای تدریجی ما نشان می‌دهد تا در چند روز گذشته بیش از ۵۰ درصد دانش‌آموزان آموزش حضوری را انتخاب کردند و بقیه دانش‌آموزان آموزش مجازی و تلویزیونی را ترجیح دادند.

 

منبع: صداوسیما

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.