2024/04/17
۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۹ فروردين
عکس های بامزه حیوانات خانگی وارد مسابقه شد + عکس

عکس های بامزه حیوانات خانگی وارد مسابقه شد + عکس

یک سگ فرهیخته، سه اسب که بساط غیبت راه انداخته اند، سوژه های دو عکس راه یافته به مسابقه عکس طنز حیوانات خانگی امسال شرکت Mars Petcare است. تماشای این عکس های بامزه را از دست ندهید.

به گزارش هنرنوشت،  حیوانات موجودات بسیار بامزه و دوست داشتنی هستند. به ویژه حیوانات خانگی که سالیان بسیاری را در کنار آدم ها زندگی می کنند گاهی حرکات و رفتارهای و واکنش های جالب و بامزه ای از آنها سر می زند که برای لحظاتی ما را سرخوش می کنند. حالا همین موضوع سوژه یک مسابقه عکاسی شده تا از عواید حاصل از آن برای حیوانات خانگی خانه ای جدید پیدا کنند.

 

این تصاویر تماشایی توسط صاحبان حیوانات خانگی از سرتاسر انگلیس ثبت شده اند که امیدوارند جایزه  ۳ هزار پوندی و رتبه  عکاس برتر حیوانات خانگی را از این مسابقه  عکاسی دریافت کنند.

 

این مسابقه با همکاری یک مؤسسه  خیریه برگزار می شود که برای پیدا کردن خانه ای جدید برای حیوانات خانگی تلاش می کند و آن را پایه گذاران مسابقه عکس طنز حیات وحش، پل جوینسون- هیکس و تام سالم به راه انداخته اند.

 

آن ها امیدوارند با این کار بتوانند آثار مثبت حیوانات خانگی بر زندگی مردم را نشان دهند و آگاهی در مورد حیوانات اهلی بی خانمان در انگلیس را افزایش دهند، هدفی که اسپانسر مسابقه، شرکت mars petcare دنبال می کند.

 

ارسال اثر به این مسابقه هنوز ادامه دارد و منتخبان آن در ماه سپتامبر اعلام خواهند شد.

 

در ادامه به تعدادی از بامزه ترین و تحسین برانگیزترین آثار راه یافته به این مسابقه خواهیم پرداخت.

 


magdalena strakova عکاس این عکس گفته: «داشتم از اسب ها در یک مرتع عکاسی می کردم که این سه اسب دور هم جمع شدند و انگار حرفی بین شان رد و بدل شد و مثل دختر مدرسه ای هایی که غیبت می کنند زدند زیر خنده.»

 


sarah bub عکاس این عکس گفته: «این گربه ی خل و چل من “رون” است. یک بعد از ظهر آفتابی باهم رفته بودیم به بالکن. من گلدان گل ها را عوض کرده بودم و وقتی برگشتم با این حلزون جالب رو به رو شدم.»

 


این عکس را nicole rayner از سگ خانگی اش میمی گرفته که بیشتر شبیه به یک سلفی است. او گفته: «داشتم به شکمش دست می کشیدم و بعد ازش پرسیدم که آماده است که باهم برویم پیاده روی، که واکنشش فوق العاده بود.»

 


dean pollard عکاس این عکس گفته: «یک روز آفتابی بود و سگ مان “تاز” به شدت خوشحال بود و به وضوح از بودن در ساحل مشعوف شده بود.»

 


karen hoglund عکاس این عکس گفته: «یک سال تصمیم گرفتیم خودمان کارت عید شکرگزاری مان را درست کنیم و سگ مان “مورفی” شد مدل عکس مان. آن بوقلمون مقوایی بود. مورفی ذاتاً کنجکاو است، به خاطر همین راحت توانستیم کاری کنیم که به بوقلمون مصنوعی نگاه کند. شوهرم نزدیک بوقلمون خوراکی گذاشت و بقیه اش را خود “مورفی” انجام داد!»

 


این عکس را maria indurain از سگ خانگی اش گرفته و گفته: «روی زمین نشسته بودم و داشتم کتاب می خواندم. رفتم آشپزخانه و وقتی برگشتم دیدم دارد با کتاب بازی می کند.»

 


این عکس را iain mcconnell گرفته.

 

 


این عکس را sally billam گرفته.

 


alice van kempen عکاس این عکس گفته: «صاحب سگ ها آن ها را صندلی عقب ماشین گذاشته بود. وقتی داشتیم حرف می زدیم متوجه نشدیم. وقتی برگشتیم نگاه شان کردیم بعد از پنج دقیقه فهمیدیم دو تا از سگ ها آمده بودند صندلی های جلو. خیلی صحنه ی بامزه ای بود و منم این عکس ها را از آن ها گرفتم.»

 


این عکس را teun veldman گرفته.

 

منبع: روزیاتو

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.