2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
سوپرایز محمود دولت‌آبادی در روز تولدش / از کتاب تازه آقای نویسنده چه خبر؟

سوپرایز محمود دولت‌آبادی در روز تولدش / از کتاب تازه آقای نویسنده چه خبر؟

تازه ترین کتاب محمود دولت‌آبادی با عنوان « اسب‌ها اسب‌ها از کنار یکدیگر » همزمان با هشتادسالگی این نویسنده سرشناس منتشر شد.

به گزارش هنرنوشت، نشر چشمه اعلام کرده است: ۱۰ مرداد، همزمان با زادروز محمود دولت‌آبادی، کتاب تازه او توزیع سراسری شده و ۴۰ کتاب‌فروشی  در سراسر ایران به‌طور همزمان از این کتاب رونمایی خواهند کرد.

 

بیشتر بخوانید:

محمود دولت‌آبادی از چوپانی تا شاهکار کلیدر/ سرگذشت جالب بازیگری که زندان نویسنده‌اش کرد

 

بر اساس اعلام ناشر، خرید کتاب « اسب‌ها اسب‌ها از کنار یکدیگر » به سه صورت  اینترنتی (از سایت پاکت)، تلفنی و حضوری از ۴۰ کتابفروشی از امروز (۱۰  مرداد) تا ۱۸ مردادماه با ۲۰ درصد تخفیف امکان‌پذیر است.

 

در بخشی از این کتاب آمده است: « ذهن آدمیزاد در هر دوره‌ای از عمر به چندتا گیر و گره دچار می‌شود که می‌خواهد آن گیر و گره‌ها را باز کند.

 تا به حال ذهن تو در جایی، روی مورد خاصی قفل نکرده؟ شاید قفل کرده و تو متوجهش نبودی، محل نگذاشتی! »

 

در بخش دیگری از آن هم می‌خوانیم: به یکدیگر می‌رسیم و از کنار هم می‌گذریم. یادی - از خودمان در دیگری باقی می‌گذاریم یا باقی نمی‌گذاریم؛ و هرکدام به محض گذر از کنار شانه هم در پاشنه پای دیگری گم می‌شویم؛ چه اهمیتی دارد!

 

 

"کلیدر"، "جای خالی سلوچ"، "سلوک"، "بنی‌آدم" "میم و آن دیگران"، "قطره محال‌اندیش"، "این گفت و سخن‌ها"، "روزگار سپری‌شده مردم سالخورده"، "سر زلف عروسان سخن"، "طریق بسمل شدن" و "عبور از خود" برخی از دیگر کتاب‌های محمود دولت‌آبادی هستند.

این نویسنده متولد دهم مردادماه سال ۱۳۱۹ در روستای دولت آباد سبزوار است.

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.