2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت

آموزش دوخت ماسک پارچه ای / با نخ و سوزن ماسک های کودکانه بدوزید

برای آن که کودکانتان را به استفاده ازماسک در بیرون از خانه ترغیب کنید، می توانید از ماسک هایی با طرح های کودکانه استفاده کنید و برای دوختن آن نیازی به چرخ خیاطی نیست.

به گزارش هنرنوشت، در این روزهایی که کرونا همچنان در میان انسانها جولان می دهد و هر روز افراد بسیاری را مبتلا کرده و تعداد زیادی را هم به کام مرگ می فرستد، تنها راه مبارزه با این ویروس کُشنده، رعایت توصیه های بهداشتی و به ویژه استفاده از ماسک است. کودکان خود را تا جایی که مقدور است از خانه خارج نکنید و در صورت لزوم برای بیرون بردن بچه ها حتما از ماسک های اندازه خودشان استفاده کنید.

تهیه کردن ماسک های کودکان در داروخانه ها و دیگر مراکز برای بسیاری فراهم است و برخی هم ترجیح می دهند خودشان در خانه ماسک های ویژه کودکان را درست کنند که در این مطلب شما را با روش درست کردن ماسک کودکانه بدون نیاز به چرخ خیاطی آشنا می کنیم.

برای درست کردن این ماسک های بامزه که از پارچه های مورد علاقه کودکان استفاده شده است، فقط به کمی پارچه، نخ وسوزن و الگوی ماسک نیاز دارید.


در ادامه الگوی ماسک پارچه‌ای برای کودک ۴ تا ۷ ساله آورده شده است که پیشنهاد می کنیم از پارچه هایی با طرح های انیمیشن های مورد علاقه کودکان و یا طرح های کودکانه و جذاب استفاده کنید تا کودکان را به استفاده از این ماسک ها ترغیب کنید.

البته سایز این ماسک را  می‌توانید به دلخواه عوض کنید و نکته مهم آن این است که  نیازی به چرخ خیاطی ندارید و کافی است فقط در خانه نخ و سوزن داشته باشید.

 

فیلم آموزش درست کردن ماسک با استفاده از نخ و سوزن را در بالا تماشا کنید.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها
نازنین فرهادی 1399/04/23
دخترم عاشق این ماسک شده حتما باید براش بدوزم😍

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.