2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
پیمان قاسمخانی در کنار همسر جدیدش / میترا ابراهیمی کیست؟

پیمان قاسمخانی در کنار همسر جدیدش / میترا ابراهیمی کیست؟

عکسی از پیمان قاسمخانی همسر سابق بهاره رهنما به تازگی در فضای مجازی منتشر شده است که او را در کنار همسر جدید و بسیار جوانش نشان می دهد.

به گزارش هنرنوشت، کاربران شبکه‌های اجتماعی با انتشار تصاویری از  پیمان قاسم خانی و میترا ابراهیمی اخباری تأیید نشده از ازدواج آنها را دست به دست می کنند.

 

پیمان قاسمخانی نویسنده و کارگردان سرشناس سینما و تلویزیون، همسر سابق بهاره رهنما از بازیگران مشهور سینما و تلویزیون بود که این زوج بعد از 20 سال زندگی مشترک در سال 94 از یکدیگر جدا شدند و بهاره رهنما دو سال بعد یعنی در سال 96 با امیرخسرو عباسی ازدواج کرد و خبر ازدواج مجدد بهاره رهنما به دلیل انتشار تصاویر عروسی و عکس های دو نفره آنها در اینستاگرام بهاره رهنما سروصدای بسیاری در فضای مجازی به راه انداخت.

 

 

 

اکنون مدتی است که اخباری تایید نشده درباره ازدواج مجدد پیمان قاسمخانی از شبکه های فضای مجازی به گوش می رسد و تصاویری از این نویسنده و کارگردان 54 ساله در کنار میترا ابراهیمی در حال انتشار است که به نظر می رسد قاسمخانی قصد دارد بار دیگر به جمع متأهلان بپیوندد.

 

 

 

میترا ابراهیمی کیست؟

 

میترا ابراهیمی متولد ۱۳۶۸ است و با پیمان قاسمخانی 14 سال اختلاف سنی دارد.  ابراهیمی دانش آموخته مدیریت جهانگردی و ارشد روانشناسی بالینی است که به عنوان روانشناس بالینی کودک و نوجوان فعالیت دارد.

 

میترا ابراهیمی علاوه بر فعالیت در زمینه روانشناسی،دوره های هنری فیلمنامه نویسی، فیلمسازی، تصویربرداری و تدوین را  نیز گذرانده و تاکنون یک فیلم مستند نیز ساخته است.

 

 پاییز سال ۹۸ فیلم مستندی ساخته میترا ابراهیمی با عنوان «کامی» در جشنواره سینما حقیقت به نمایش درآمد که تهیه کنندگی و سرمایه گذار آن پیمان قاسم خانی بود و موسیقی این فیلم را نیز  پریا قاسم خانی دختر پیمان قاسمخانی و بهاره رهنما ساخته بود.

فیلم مستند «کامی» به زندگی کامیار شاپور، فرزند فروغ فرخزاد و پرویز شاپور پرداخته است.

 

میترا ابراهیمی در گفتگویی درباره فیلمسازی خود گفته است که از کودکی به فروغ فرخزاد علاقه داشته و زمانی که موفق به دیدار با کامیار شاپور فرزند فروغ می شود،  کامیار شاپور معتقد بوده است که فیلم مستند زندگی او ار فقط میترا ابراهیمی می تواند بسازد و به این ترتیب با وجود آن که ابراهیمی مایل به ساخت این اثر نبوده و تجربه ای در زمینه فیلمسازی نداشته است اما با رضایت کامیار شاپور تصمیم به ساخت این مستند گرفته و به این ترتیب وارد عرصه فیلمسازی شده است.

 

میترا ابراهیمی زمانی که نخستین اثر خود را با عنوان «کامی» در حال ساخت داشت، به طور همزمان در کلاس های فیلمسازی، تدوین و تصویربرداری نیز شرکت داشته و تلاش کرده است تا از آموخته هایش برای ساخت فیلم مستند خود استفاده کند.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.