2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
آخرین نقش سیروس گرجستانی نیمه تمام ماند! / چه کسی جایگزین می شود؟

آخرین نقش سیروس گرجستانی نیمه تمام ماند! / چه کسی جایگزین می شود؟

سیروس گرجستانی از بازیگران اصلی سریال « شرم » بود که فیلمبرداری این سریال با نقش آفرینی او ادامه داشت و اکنون با درگذشت این بازیگر سرنوشت این سریال مشخص نیست.

به گزارش هنرنوشت، سیروس گرجستانی بازیگر خوش نام سینما و تلویزیون چند روز پیش بر اثر سکته قلبی درگذشت و روز گذشته 14 تیرماه در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شد. آخرین حضور این هنرمند به عنوان بازیگر در  سریال شرم به کارگردانی احمد کاوری بود که در ماه های اخیر مشغول نقش آفرینی در این سریال بود که با درگذشت ناگهانی این هنرمند نقش او نیز  در این سریال نیمه تمام مانده است.

 

بیشتر بخوانید:

سیروس گرجستانی همسایه ابدی منوچهر حامدی شد/ تصاویر خاکسپاری

جزییاتی از زندگی سیروس گرجستانی/ ماجرای پدری که ناپدید شد و عروسک های چینی

واکنش مریم امیرجلالی درباره زنده یاد سیروس گرجستانی

سیروس گرجستانی درگذشت

 

سریال « شرم » یکی از تازه‌ترین محصولات سیما است که در سکوت خبری جلوی دوربین رفته و زنده یاد گرجستانی نیز یکی از نقش های اصلی این سریال را بر عهده داشت که هنوز بخش های بسیاری از حضورش در این سریال فیلمبرداری نشده است و این سریال با درگذشت ناگهانی این بازیگر نیمه کاره باقی مانده است و هنوز مشخص نیست تهیه کننده و کارگردان سریال شرم برای ادامه فیلمبرداری و جایگزین کردن بازیگر دیگری به جای گرجستانی چه تصمیمی خواهند گرفت.

 ابوالفضل پورعرب، فاطمه گودرزی، فریبا متخصص، نسیم ادبی، سید مهرداد ضیایی و زنده یاد سیروس گرجستانی بازیگرانی هستند که تاکنون مقابل دوربین سریال شرم رفته‌اند و چند بازیگر دیگر نیز به این پروژه اضافه خواهند شد.

سریال شرم که یکی از تازه‌ترین محصولات مرکز سیمافیلم است، یک ملودرام اجتماعی است که برای پخش در فصل پاییز آماده می‌شود.

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.