2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
انتقادها از سبک لباس پوشیدن نوید محمدزاده بالا گرفت +تصاویر

انتقادها از سبک لباس پوشیدن نوید محمدزاده بالا گرفت +تصاویر

نوید محمدزاده بازیگر خوش آتیه سینمای ایران، سبک لباس پوشیدنی متفاوت از دیگران دارد که اغلب با انتقادهای بسیاری همراه است و اخیرا نیز استایل تازه اش در مراسم اکران فیلم شنای پروانه با انتقاد روبرو شده است.

به گزارش هنرنوشت،  نوید محمدزاده از آن دسته بازیگران سینماست که سبک لباس پوشیدن و استایل های متفاوت او  بسیار مورد توجه رسانه ها و کاربران فضای مجازی قرار دارد. این بازیگر خوش آتیه سینمای ایران که در فیلم های بسیار خوش درخشیده و جوایز بسیاری را برای بازی در فیلم های مختلف از آن خود کرده است، بارها استایل رسمی و غیررسمی او در مراسم های مختلف با انتقادهایی از سوی منتقدان و به ویژه کاربران فضای مجازی روبرو شده است که گاهی هم به این انتقادها پاسخ می دهد.

 

پوشیدن شلوارهای متفاوت و ست کردن آن با کفش‌های خاص از ویژگی‌های استایل اوست. حتما به خاطر دارید که بیشترین واکنش کارشناسان حوزه مد و مردم زمانی بود که عکسی از محمدزاده در حاشیه مراسم اکران فیلم ناهید در جشنواره کن پخش شد. البته او بعد از انتشار این عکس نوشت؛ «برای مراسم رسمی جشنواره قطعا چنین لباسی را انتخاب نمی‌کنم و عکس در بخش دیگری از شهر گرفته ‌شده که مربوط به  برگزاری مراسم جشنواره نیست». البته او قبل‌تر از این ماجرا هم با لباس‌های متفاوت و به‌نوعی عجیب در مراسم‌ مختلف ظاهر شده بود.

به تازگی محمدزاده در مراسم اکران فیلم شنای پروانه با استایل متفاوت دیگری ظاهر شده است که باز هم با انتقادهای بسیاری مواجه شده است و برخی کاربران در انتقاد از استایل او نوشته اند:

 

 

 

به همین بهانه اظهارنظر کارشناسی دو صاحبنظر را در حوزه استایل و رفتارهای غیرکلامی و زبان بدن را درباره استایل و زبان بدن نوید محمدزاده در زیر می خوانید:

 

کارشناس استایل – ستاره سلامی

 

انتخاب‌هایی متمایز

 

نوید محمدزاده جزو بازیگرانی است که سبک لباس‌هایش همیشه از طرف کارشناسان حوزه استایل نقد می‌شود. انتخاب لباس‌های عجیب‌وغریب همواره او را از سایر بازیگران جوان هم‌نسلش متمایز می‌کند.

 

متفاوت در مراسم‌ رسمی

 

هرچند انتخاب‌های متفاوت و جسورانه او شایسته تحسین است اما بازیگران جوان به‌ویژه در مراسم و جشنواره‌های رسمی باید به زیبایی‌شناسی استیلی که انتخاب می‌کنند، توجه بیشتری داشته باشند. شاید به این خاطر که همیشه عرف بوده بازیگران برای مراسم‌ رسمی سراغ لباس‌های نامتعارف نروند.

 

سلیقه شخصی و رنگ‌های گرم

 

نوید محمدزاده لباس‌های خاص و متفاوتش را بر اساس سلیقه شخصی خود انتخاب می‌کند، اغلب پوشش‌های روزانه او اسپرت و معمولا بارنگ‌های تند همراه است. با توجه به انتخاب لباس‌های او متوجه علاقه شخصی‌اش به طیف رنگ‌های گرم مثل زرشکی و کفش‌های اسپرت قرمز می‌شویم.

 

جسارت ذاتی

 

با نگاه عمیق به چهره محمدزاده، طرز نگاه کردن، ایستادن و صحبت کردن او متوجه می‌شویم که جسارت از ویژگی‌های شخصیتی اوست. به همین دلیل همان‌طور که از شخصیت او پیداست، انتخاب‌هایش در زمینه لباس هم جسورانه و متفاوت است.

 

خاص خودش…

 

یکی از استایل‌هایی که بسیار از نوید محمدزاده دیده‌ایم پوشیدن شلوارهایی با ساق تنگ و پوتین‌های مدل سربازی است.

او هنجارشکنی می‌کند

 

سلیقه شخصی او در انتخاب لباس به‌هیچ‌وجه سنتی نیست و همیشه شاهد هنجارشکنی در پوشش او هستیم. مهم‌ترین ویژگی استایل محمدزاده همین هنجارشکنی است.

 

تی‌شرت ساده و شلوار چهارخانه

 

در بسیاری از مراسم‌ها‌ انتخاب او تی‌شرت‌های ساده با شلوارهای چهارخانه غیرمعمول است. ناگفته پیداست تی‌شرت ساده بهترین انتخاب برای تکمیل این ست محسوب می‌شود، چراکه هر انتخاب دیگری این سبک لباس را نامتناسب جلوه می‌دهد.

 

سبک خاص خودش

 

در کل می‌توان گفت نوید محمدزاده سبک خاص خودش را در لباس پوشیدن دارد. او حتی در پوشش‌های روزانه از پس ست کردن لباس‌هایش متناسب با سلیقه شخصی‌اش به‌خوبی برآمده است.

 

کارشناس زبان بدن – نظرات  پویا ودایع درباره زبان بدن نوید محمدزاده 

 

انتخاب‌های عجیب‌ وغریب

 

نوید محمدزاده با انتخاب‌هایش نشان داده دوست دارد متفاوت دیده شود و هنجارشکنی کند. او به سراغ انتخاب‌های عجیب‌وغریب و کمتر دیده‌شده برای لباس می‌رود. نوع آرایش موها، ریش و… همه نشان‌دهنده این تفاوت است.

 

سبک متفاوت لباس پوشیدن او

 

خیلی‌ها او را با سبک خاص لباس‌هایش می‌شناسند و از همین طریق هم شخصیت محمدزاده را تحلیل می‌کنند.     

 

حرکات اغراق‌آمیز

 

در رابطه با زبان بدن محمدزاده نکته‌ای که بسیار به چشم می‌آید، استفاده اغراق‌آمیز از دست‌ها و پاهاست. او می‌خواهد سبک نشستن، ایستادن و حتی ژست‌های خاص خودش را داشته باشد و این مسئله از حرکات بدنی او به‌وضوح قابل‌تشخیص است.

 

محمدزاده پرانرژی

نوع نشستن و ایستادن بازیگرها به‌نوعی کارت شناسایی‌شان محسوب می‌شود، چون موقعیت اجتماعی ویژه‌ای دارند و مسلما زیر ذره‌بین مخاطب‌ها و رسانه‌ها هستند. محمدزاده هم دنبال متفاوت دیده شدن است. او بسیار پرانرژی ظاهر می‌شود و حرکات بدنی زیادی هم دارد.

 

حرکات حساب‌شده…

 

حرکات صورت نوید محمدزاده بسیار حساب‌شده است. کاملا مشخص است این بازیگر خوش‌آتیه با زبان بدن حساب‌شده، دنبال هر چه بهتر شناخته شدن در دنیای وسیع هنر و بازیگری است.زبان بدن نوید محمدزاده در حال جا افتادن در نقش ها است .

 

واکنش‌های هماهنگ

 

روند بازیگری او در این سال‌ها نشان‌دهنده این مسئله است که در آینده شاهد زبان بدن حساب‌شده‌تر و مهارت بالاتری از او خواهیم بود. از ویژگی‌های جالب محمدزاده این است که سبک بازی و حرکات بدنش به‌خوبی با هم‌بازی‌اش هماهنگ می‌شود. به همین دلیل است که بسیاری از واکنش‌هایش از تاثیر بازیگر نقش مقابلش نشأت می‌گیرد.

 

استاد استفاده از حرکات صورت  

 

او سعی می‌کند از حرکات صورت به‌خوبی استفاده کند. در صورت او کم‌تر شاهد تاثیرگذاری چشم‌ها هستیم بلکه او استاد استفاده از حرکات صورت و تکان دادن سر است. درواقع او بیش از این‌که از چشم‌هایش کمک بگیرد از حرکات سر و عضلات صورت استفاده می‌کند.

 

«تن گفت» زبان بدن نوید محمدزاده

 

هر بازیگری «تن گفت» خاص خودش را دارد که همان امضای بازیگری‌اش محسوب می‌شود. محمدزاده این امضا را به دلیل رفتارهای غیرکلامی و زبان بدن خاص و متفاوتش دارد.

 

لباس‌هایی متناسب با اندام

 

او لباس‌هایش را با وسواس انتخاب می‌کند. قطعا هرچقدر لباس متناسب‌تر با اندام انتخاب شود، حرکات بدن راحت‌تر خواهد بود.

 

در ادامه تصاویری از استایل های متفاوت نوید محمدزاده را مشاهده می کنید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: مجله زندگی آیدال

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها
مژگان 1399/04/07
خیلی جالب بود

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.