2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
حضور سه بازیگر  زن در صنعت مدلینگ+ تصاویر

حضور سه بازیگر زن در صنعت مدلینگ+ تصاویر

به دنبال استقبال بسیاری از بازیگران زن و مرد از صنعت مدلینگ، اخیراً نیز سه بازیگر زن سینما و تلویزیون، مدل تبلیغاتی یک برند تولید مانتو در ایران شدند.

به گزارش هنرنوشت، در طول سالیان گذشته، ضرورت پرداختن به طراحی مد و لباس در ایران مورد توجه قرار گرفته و بر همین اساس، صنعت طراحی لباس در ایران نیز قدرت بیشتری گرفته است به طوری که بنا بر همین اهمیت، جشنواره ای هم با عنوان جشنواره «مد و لباس» به ترکیب جشنواره های هنری ایران اضافه شده است و حالا چند سالی است که بازیگران سینما نیز به صنعت مد و لباس علاقه بیشتری نشان داده اند و رفته رفته بر تعداد این بازیگران که وارد صنعت مدلینگ و تبلیغات مد و لباس می شوند، افزوده می شود.

زهره فکور صبور، شبنم قلی‌خانی و شقایق جعفری جوزانی، سه بازیگر سینما و تلویزیون نیز اخیرا با انتشار تصاویری از خود با پوشش‌های مختلف، از همکاری با یک برند ایرانی تولیدکننده پوشاک خبر دادند. 

​این سه بازیگر پیشتر نیز به‌ عنوان مدل تبلیغاتی با برندهای مختلف تولید مانتو، جواهرات و شال و روسری همکاری کرده بودند.

​در سال‌های اخیر بسیاری از بازیگران زن و مرد وارد عرصه مدلینگ و تبلیغات شده‌اند که از آن جمله می توان به بهنوش بختیاری، بهنوش طباطبایی، امیر آقایی، محمدرضا گلزار، بهرام رادان، میلاد کی‌مرام، امیرحسین آرمان و نوید محمدزاده اشاره کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.