2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
سینا کرمی بازیگر نقش حامد درسریال «روزگار جوانی»

سینا کرمی بازیگر نقش حامد درسریال «روزگار جوانی»

سینا کرمی یکی از بازیگران فصل سوم سریال «روزگار جوانی» است که در نقش حامد جلوی دوربین رفته است.

به گزارش هنرنوشت، سینا کرمی در فصل سوم سریال «روزگار جوانی» در نقش حامد بازی کرده است.

 

سینا کرمی از بازیگران تئاتری است که علاوه بر حضور فعال روی صحنه تئاتر، در چند فیلم و سریال نیز ایفای نقش کرده است.

 

 

این بازیگر، متولد 1365 در تهران و دانش آموخته مهندسی صنایع از دانشگاه آزاد است که کار بازیگری را از دهه 80 و از صحنه تئاتر آغاز کرده و تاکنون در نمایش های بسیاری ایفای نقش کرده است که از آن جمله می توان به نمایش های:  «پپرونی برای دیکتاتور»، «91913»، «مضحکه دزدها» ، «خشم اژدها» ، «دست‌نیافتنی‌ها»، «بر اساس دوشس ملفی»، فیلم تئاتر «چسب هایش»، «فرشته تاریخ»، «فریدون فرمانی فراهانی»، «دومینو»، « ناگهان پیت حلبی»، «شازده فیل هوا می کند»، «شماره 91913»، «تیغ کهنه» و ... اشاره کرد.

 

 

این بازیگر جوان همچنین نخستین بار در فیلم سینمایی « اروند» به کارگردانی پوریا آذربایجانی جلوی دوربین رفت و در برنامه های تلویزیونی و رادیویی نیز به عنوان مجری حضور داشته است.

 

سریال «بی گناهان» و «داواران» از جمله مجموعه هایی است که سینا کرمی در آنها ایفای نقش کرده است.

 

سینا کرمی در گفتگویی رادیویی درباره حضور پررنگ روی صحنه تئاتر و ترجیح او برای بازی در تئاتر یا سینما و تلویزیون گفته است: من معمولاً از بین پیشنهادهایی که برای بازیگری دارم، سعی می کنم بهترین ها را انتخاب کنم که گاهی بهترین انتخابم در آن زمان بازی در تئاتر است و گاهی در تصویر و جلوی دوربین است.

 

وی با تأکید بر این که هیچ وقت از ریسک کردن در بازیگری روی صحنه تئاتر نمی ترسم، بیان کرد: این که چرا بیشتر روی صحنه تئاتر حضور دارم یکی از دلایل آن به لطف دوستان برمی گردد و دلیل شخصی تر آن نیز این است که تئاتر همیشه با آبرو و فاخر است. یعنی تئاتر خوب و بد نداریم. هر نمایشی محترم است و بازیگر تئاتر برای حضور روی صحنه نمایش با هر متن و اجرایی، چندین ماه تمرین می کند و  عرق می ریزد و حضور در تئاتر همیشه بدون  چشمداشت مالی و شوآف و ... است و برای همین از نظر من همیشه محترم و عزیز است.

 

 

 

 

سریال روزگار جوانی:

 

فصل جدید سریال «روزگار جوانی» به کارگردانی اصغر توسلی و تهیه کنندگی سپهر محمدی در 30 قسمت در حال تولید است و قرار است به زودی از اوایل تابستان سال 1400 از شبکه پنج سیما روی آنتن برود.

 

در فصل دوم سریال «روزگار جوانی» بازیگران جدیدی حضور دارند که نقش دانشجویان را بازی می کنند.

 

 بازیگرانی که در سریال روزگار جوانی 2  ایفای نقش می کنند عبارتند از:  بیوک میرزایی، رسول نجفیان،  آریا توسلی، سعید زارعی، سینا کرمی، امیرمسعود واعظ، عیسی حسینی، زهرا داودنژاد، لاله صبوری و سیاوش چراغی‌پور.

 

این مجموعه همچون فصل اول روزگار جوانی شکل اپیزودیک دارد و پنج دانشجوی جوان آن شخصیت های اصلی داستان هستند که ماجرای هر اپیزود حول محور این پنج دانشجو اتفاق می افتد و در هر قسمت بازیگران جدیدی نیز به داستان اضافه می شوند. 

 

تصویربرداری این سریال احتمالا تا پایان تیرماه ادامه خواهد داشت و همزمان مراحل فنی آن نیز انجام می شود تا این مجموعه برای پخش در مردادماه 1400 از شبکه پنج آماده شود.
 

 این مجموعه تلویزیونی به داستان زندگی جوانان متولد دهه 1370 و 1380 می‌پردازد و در خلاصه داستان آن چنین آمده است: پس از گذشت سال‌ها، عباس‌آقا (بیوک میرزایی) تصمیم می‌گیرد که بخشی از خانه مسکونی‌اش را به تعدادی جوان دانشجو اجاره دهد. دانشجویان جدید همسایه عباس‌آقا می‌شوند، بی‌خبر از اینکه ...
 

فصل اول مجموعه «روزگار جوانی» را که سال 1377 به ‌تهیه‌کنندگی اصغر توسلی و با کارگردانی شاپور قریب و اصغر توسلی از شبکه پنج سیما پخش شد، اصغر فرهادی نوشته بود و فصل دوم آن نیز  که نوشته علی اکبر محلوجیان و فرهاد نقدعلی بود، سال 1378 با ‌تهیه‌کنندگی و کارگردانی اصغر توسلی تولید شد.

 

انتهای پیام/

 

 
 
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.