2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت

بغض بنیامین بهادری در لایو اینستاگرام با دخترش بارانا + فیلم

بنیامین بهادری در لایو اینستاگرام خود قطعه ای را برای دخترش بارانا خواند که در نیمه های آن با بغض بسیار لایو اینستاگرام را ترک کرد.

به گزارش هنرنوشت، بنیامین بهادری خواننده پاپ ایرانی، در لایو اینستاگرام خود با دخترش بارانا، در حین خواندن قطعه ای، ناگهان بغض کرد و لایو اینستاگرامش را ترک کرد.

 

 

این خواننده پاپ همزمان با آخرین روز پاییز سال 92 تلخ ترین اتفاق زندگی اش را تجربه کرد و همسرش نسیم حشمتی را در یک تصادف رانندگی در خیابان همت تهران از دست داد و او به همراه دخترش بارانا از این تصادف جان سالم به در بردند. بارانا یادگار همسر فقید این خواننده پاپ که متولد 9 اردیبهشت ماه سال 90 است،  اکنون 10 سال دارد.

 

بنیامین بهادری در سالروز تولد 33 سالگی اش در 18 شهریورماه سال 94 از ازدواج مجدد خود خبر داد.

 

این خواننده محبوب، اولین آلبوم خود را به نام «85» در سال 85 منتشر کرد و آلبوم موسیقی خود به نام «93» را به همسرش، نسیم تقدیم کرده است.

 

زندگینامه بنیامین بهادری:

 

(وحید بهادری) خوانندهٔ ایرانی موسیقی پاپ در 18 شهریور 1361 در تهران در محله جیحون متولد شد. از کودکی علاقه مند یادگیری موسیقی بود و در 19سالگی به فراگیری گیتار پرداخت و قبل از شروع به کار حرفه ای به ترانه سرایی مشغول بود و  سپس به صورت حرفه ای آهنگ سازی را آغاز کرد.

 

در این مدت در چند آهنگ و ترانه با خوانندگان دیگرِ موسیقی پاپ همکاری داشت و یک آلبوم به نام «گلهای رنگین کمان» برای کودکان ساخته و سرانجام با آلبوم 85 خوانندگی را به صورت حرفه ای آغاز کرد.

 

وی تاکنون پنج آلبوم به نامهای 85 و 88 ،93 ، 94 و ماه مهربون (در مورد محرم) عرضه کرده و چندین تک آهنگ نیز ارائه داده است. او تاکنون در چندین کنسرت در ایران و خارج از ایران به اجرای زندهٔ برنامه پرداخته است. 

 

 

وی در ازدواج اول خود با نسیم حشتمی صاحب دختری به نام بارانا شد که در تاریخ 9 اردیبهشت سال 90 متولد شد.

 

این خواننده پاپ در سال 92 همسرش نسیم حشمتی را در یک تصادف رانندگی از دست داد.

 

 

وی دو سال بعد در سال 94 با شایلی محمودی ازدواج کرد که ثمره ازدواج دوم او دو پسر به نام بن سان متولد ۹۶ در امریکا و شایمین متولد ۹۷ در تهران است.

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.