2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
جدیدترین مدل های ماسک صورت در دنیا/ طراحی ماسک با امکان نوشیدن

جدیدترین مدل های ماسک صورت در دنیا/ طراحی ماسک با امکان نوشیدن

با توجه به ماندگاری ویروس کرونا حداقل تا سه سال آینده، شرکت های تولیدکننده ماسک در دنیا دست به ابتکارات جالبی در این زمینه زده اند.

به گزارش هنرنوشت، بر اساس تازه ترین مطالعات پژوهشگران، ویروس کرونا حداقل تا سه سال آینده میهمان مردم کره زمین خواهد بود و به همین دلیل شرکت های تولید ماسک در سراسر دنیا دست به ابتکارات جالبی در طراحی ماسک های صورت زده اند.

نیویورک پست در گزارشی اعلام کرد که شرکتی تولیدی در نیواورلئان آمریکا ماسکی را طراحی کرده است که امکان نوشیدن را برای افراد فراهم می کند و افراد استفاده کننده از این ماسک می توانند بدون آن که ماسک خود را از صورت بردارند، مایعات و نوشیدنی بنوشند.

در نیمکره شمالی زمین، فصول گرم سال در راه است و میزان مصرف مایعات و نوشیدنی ها در میان مردمی که ناچار به حضور در جامعه هستند، افزایش خواهد یافت و بر همین اساس این شرکت تولیدکننده ماسک، شرایطی را ایجاد کرده است که مردم بدون هیچ گونه مزاحمتی بتوانند انواع مایعات را بنوشند.

 

بیشتر بخوانید:

ساخت یک ماسک عجیب برای طرفداران مد + فیلم


هنرنمایی روی ماسک‌ در نوار غزه


مدل کرونایی در هفته مد پاریس!/ مدل هایی که با ماسک روی صحنه رفتند

 

این دریچه که روی ماسک های صورت ایجاد شده و امکان نوشیدن را برای فرد استفاده کننده فراهم می کند، در دار است و بعد از مصرف مایعات می توانند در این دریچه را کامل ببندند.

 

 

ایده نهایی این ماسک به شکل یک برش در لایه‌ای اضافی و ایجاد زاویه ای برای ورود نی شکل گرفت و به این ترتیب ماسک به لحاظ رعایت مسائل بهداشتی در پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا از محافظت کافی برای فرد استفاده کننده برخوردار است.

این شرکت تولید کننده با استفاده از پارچه‌های طرح‌دار، چهل ماسک مخصوص نی تولید کرده اند و از طریق سایت این شرکت، موفق به فروش هر کدام از این ماسک ها به ارزش سی دلار شدند.

اگر چه تولید هر عدد از این ماسک های مخصوص نی، حدود یک ساعت زمان برده است ولی فروش این چهل عدد ماسک در کمتر از نیم ساعت انجام شد.

منبع: نیویورک پست

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.