2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت

ساخت یک ماسک عجیب برای طرفداران مد + فیلم

یک طراح مد، مدلی از ماسک با استفاده از پوست مار تولید کرده است که این موضوع موجب اعتراض بسیاری از مردم شده است.

به گزارش گروه ترجمه هنر نوشت،  اخیرا با افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا، یک طراح، مدلی از ماسک را با استفاده از پوست مار تولید کرده است که این موضوع در شرایط دشواری که مردم آمریکا و همه دنیا در آن به سر می برند، .موجب اعتراض بسیاری از مردم شده است.

مدیر شرکت  all american gator  که ویژه وسایل ساخته شده از پوست مار است به  u.s. news  گفته است که که بسیار از طرفداران مد، محصولاتی می خواهند که جلب توجه کند. به گونه ای که خود را متفاوت نشان دهند. هر چند اکنون وضعیت ناگوار است، اما می خواهند از مردم عادی متفاوت باشند.

به گفته او این نوع از ماسک که با پوست مار درست شده است، بر اساس ارائه مدلی جدید برای طرفداران مد تولید شده است.

این ماسک های جدید از چرم مار بورمی ساخته شده است که این گونه از مارها بسیار ترسناک هستند و در جنگل های فلوریدا زندگی می کنند.

کارشناسان درباره ساخت این نوع ماسک می گویند: در مقایسه با ماسک معمولی، ماسک ساخته شده از پوست مار چندان مزیتی ندارد و قیمت آن نیز بسیار گران است. این در حالی است که به صورت مداوم هشدار داده می شود که انسان ها حیات وحش را مختل می کنند و از حالت کنونی نیز بدتر خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.